Od ponad 10 lat pomagamy firmom zaistnieć w Internecie, wzbijamy ich na wyższy poziom budowania wizerunku, a także od podstaw tworzymy ich marki. Dzięki zaangażowaniu i wieloletniemu doświadczeniu  jesteśmy w stanie efektywnie monitorować zmieniające się trendy i dostosowywać do nich powierzone projekty.

OSTATNIE ARTYKUŁY
SZYBKI KONTAKT
BAZA WIEDZY

Najczęściej
zadawane pytania

FAQ

Tworzenie stron WWW

Co to jest hosting?

Hosting to usługa umożliwiająca opublikowanie strony w internecie. Oznacza to „wynajęcie miejsca” na serwerze na Twoją stronę, a jako że serwer działa i jest połączony z internetem bez przerwy, Twoja strona będzie widoczna w sieci całą dobę. Na serwerze utrzymywana jest strona internetowa i np. poczta elektroniczna.

Co to jest domena?

Domena to nic innego, jak adres strony internetowej, który wpisujesz na pasku przeglądarki, by wejść na stronę.

Czy wykonujecie strony internetowe w WordPress?

Tak, zdecydowaną większość stron wykonujemy na platformie WordPress gdyż jest on najprostszy w obsłudze dla Klientów. Jesteśmy również otwarci na inne systemy zarządzania treścią - zależnie od wymagań.

Co to jest CMS i czy tego potrzebuję?

CMS (ang. Content Management System) to system zarządzania treścią. Łatwość obsługi i prosty interfejs umożliwiają zmianę treści strony, dodawanie zdjęć i rozbudowywanie strony przez osoby nietechniczne, bez konieczności znania języka programowania i specjalistycznej wiedzy.

Czy koniecznie muszę dostarczyć własne teksty na stronę?

Nie jest to konieczne, ponieważ nasz dział copywriterski może przygotować dla Ciebie atrakcyjne treści. Jeśli jednak posiadasz przygotowane treści na stronę, możesz śmiało je nam dostarczyć.

Czy mam dostarczyć własne zdjęcia na stronę?

Jeśli posiadasz autorskie zdjęcia to jest to jak najbardziej wskazane. Gdy jednak nie posiadasz takich zasobów, korzystamy z tzw. banków zdjęć, z których dobierzemy odpowiednie zdjęcia na Twoją stronę, oczywiście po uprzedniej konsultacji.

Czy po zakończeniu prac nad projektem możliwe są poprawki na stronie i czy są one płatne?

Po zakończeniu każdego z kolejnych etapów (patrz: 4 kroki do stworzenia unikalnej i skutecznej marki) naniesienie poprawek do poprzedniego etapu jest dodatkowo płatne. Zdajemy sobie jednak sprawę, że każdy może coś przeoczyć lub zapomnieć, więc wszystko zależy od ilości czasu, który trzeba poświęcić na dokonanie poprawek. My też jesteśmy ludźmi i możemy coś przeoczyć - nasze błędy poprawiane są nieodpłatnie.

Co to jest optymalizacja strony i dlaczego jest konieczna?

Optymalizacja strony internetowej to działanie, które polega na dostosowaniu strony do konkretnych potrzeb, przyśpieszenie jej działania poprzez m. in. zmniejszenia jej rozmiarów i zmiany ustawień serwera, na którym jest utrzymywana. Nazywa się też nią wzbogacenie treści poprzez słowa kluczowe (patrz: Optymalizacja SEO)

Czy stworzenie strony jest związane z długoterminową umową?

Samo wykonanie strony WWW jest usługą jednorazową i skutkuje przekazaniem klientowi gotowego projektu na jego własny użytek. Aby jednak strona www mogła widnieć w Internecie niezbędne jest posiadanie domeny (nazwy strony np. twojastrona.pl) oraz wykupienie miejsca na serwerze hostingowym gdzie będą przechowywane pliki strony.

Ile zamuje stworzenie strony internetowej?

Czas realizacji jest zwykle uzależniony od stopnia zaawansowania projektu. Dowiedz się więcej na ten temat korzystając z bezpłatnej konsultacji.

Czy po stworzeniu strony internetowej mogę mieć dostęp do edycji treści na niej zawartych?

Oczywiście. Treścią strony, zamieszczonymi na niej zdjęciami oraz dokonywaniem zmian możesz zarządzać dzięki uprzedniemu wdrożeniu na stronę systemu CMS.

Co to jest wdrożenie strony internetowej?

Wdrożenie to proces następujący po akceptacji projektu graficznego. Ogół pracy nad zaprogramowaniem strony bazując na projekcie, tak, by była dostępna w internecie w przystępny dla użytkownika sposób.

Co to jest responsywność?

Responsywność to tworzenie jednej wersji strony w taki sposób aby na każdym urządzeniu (telefony, tablety, laptopy, monitory o dużej rozdzielczości, w sumie nawet i telewizory) i w każdej rozdzielczości, zarówno w pionie i poziomie strona internetowa wyglądała tak jak powinna.

Od czego zależy cena strony internetowej?

Cena strony internetowej jest uwarunkowana jej zawartością. Prosta strona tzw. „wizytówka” będzie dużo tańsza niż rozbudowana strona internetowa, zoptymalizowana pod pozycjonowanie czy sklep internetowy. Warto pamiętać, że cena zazwyczaj idzie w parze z jakością. Dowiedz się więcej na ten temat korzystając z bezpłatnej konsultacji.

Co się składa na koszt stworzenia strony internetowej?

By strona funkcjonowała w sieci potrzebne są przede wszystkim Hosting i domena. Koszt zaprojektowania oraz wdrożenia strony internetowej uwarunkowany jest stopniem zaawansowania projektu.

Dlaczego warto zlecić budowę strony internetowej agencji ADK Marketing?

Jesteśmy zespołem profesjonalistów z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży, stworzymy dla Ciebie indywidualny projekt graficzny i wdrożymy Twoją stronę korzystając z najnowszych funkcjonalności, a także zoptymalizujemy ją pod proces pozycjonowania i bezpieczeństwa.

Czy moja strona będzie poprawnie wyświetlać się we wszystkich przeglądarkach?

Tak, Twoja strona będzie poprawnie wyświetlać się w najpopularniejszych przeglądarkach takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera oraz Safari. Będzie ona także dostosowana do prawidłowego wyświetlania się na urządzeniach mobilnych.

Po co mi ta polityka prywatności i pliki cookies?

Polityka prywatności nie jest obowiązkowym elementem strony internetowej, jednakże z praktycznego punktu widzenia warto ją mieć. Jest to miejsce na stronie, które skupia wszelkie obowiązki informacyjne w zakresie przetwarzania danych osobowych. To ważny krok w kierunku uznania, że postępujesz zgodnie z RODO.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, które pojawiają się na komputerze w wyniku odwiedzania stron internetowych. Są one wykorzystywane w celu usprawnienia działania witryn lub poprawy ich wydajności, a także w celu dostarczania informacji właścicielom o ruchu użytkowników na stronie. Jednakże, aby legalnie zbierać te dane, należy wdrożyć odpowiednią politykę, zawierającą informacje m.in. o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do zbieranych informacji.

Poprawnie skonstruowane i wdrożone polityki prywatności i plików cookies leżą więc w Twoim interesie, ale jeśli nie wiesz jak to ugryźć - możemy Ci w tym pomóc! 

FAQ

Branding

Co to jest branding?

Branding to taki proces, w którym buduje się świadomość marki i nadaje jej charakterystyczny wygląd, żeby ludzie łatwo ją rozpoznawali. Chodzi o to, żeby firma miała swoje własne logo i inne rzeczy, które wyglądają podobnie i są łatwe do zapamiętania. Na przykład, jak widzisz jakiś znak, od razu wiesz, że to jest ta firma. Te rzeczy, jak logo i inne grafiki, są ważne, bo pomagają kształtować wizerunek firmy i przyciągać klientów. Dzięki brandowaniu firma może wyróżnić się spośród konkurencji i budować silne emocjonalne połączenie z klientami.

Jakie produkty obejmuje projektowanie graficzne?

Projektowanie graficzne w ADK Marketing obejmuje szerokie spektrum materiałów promocyjnych i informacyjnych. Projektujemy logo, elementy identyfikacji wizualnej (key visual oraz druki firmowe takie jak wizytówki, papier firmowy, koperty) ulotki reklamowe, plakaty, szaty graficzne materiałów promocyjnych, strony internetowe, a także skomplikowane projekty katalogów, reklamy wielkoformatowe oraz opakowania. Nasz zespół graficzny jest do Twojej dyspozycji - skontaktuj się z nami korzystając z bezpłatnej konsultacji.

Ile minimalnie mogę zamówić wizytówek lub innych materiałów drukowanych?

Minimalny nakład dla materiałów drukowanych to 100 szt.

Co to jest księga znaku?

Najprościej to instrukcja obsługi logo. Księgi znaku można podzielić na dwie wersje: podstawową i rozbudowaną. Podstawowa powinna zawierać: podstawową wersję logo, jego konstrukcję, pole ochronne, kolorystykę, typografię, skalowanie, minimalne rozmiary, stosowanie na różnych tłach oraz niedopuszczalne modyfikacje. Rozbudowane księgi zostają wzbogacone o dodatkowe przykłady wizualne, w tym keyvisual, konkretne szablony, projekty, kolorystykę firmową, proporcje, a nawet systemy piktogramów oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego czy elementy architektury.

Co to jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna to taki graficzny charakter marki, który pomaga ludziom łatwo ją rozpoznać. To jakby DNA marki w postaci obrazków i kształtów. Dzięki temu, gdy ktoś zobaczy te elementy, od razu wie, że to jest ta konkretna firma. Do identyfikacji wizualnej należą różne rzeczy, takie jak logo, kolory i styl pisma. To takie podstawowe narzędzie, które pomaga stworzyć spójny system komunikacji marki. Dzięki temu marka wyróżnia się na tle konkurencji i staje się łatwo rozpoznawalnym znakiem dla klientów.

W jakich formatach otrzymam zaprojektowane dla mnie logo?

Otrzymasz od nas logo gotowe do użycia na potrzeby internetowe oraz do druku w tym pliki źródłowe .ai / .eps / .pdf oraz rastrowe .png.

Czy wydrukujecie dla mnie wizytówki?

Oczywiście. Nie tylko projektujemy, ale także wykonujemy druk wizytówek w różnych nakładach. Dowiedz się więcej na ten temat korzystając z bezpłatnej konsultacji.

Co zrobić gdy nie posiadam logo w formacie wektorowym?

Jeśli posiadasz logo i niekoniecznie chcesz je zmieniać, oferujemy usługę przekształcania logo do formatu wektorowego. Dowiedz się więcej na ten temat korzystając z bezpłatnej konsultacji.

FAQ

Copywriting

Jakie teksty można zamówić u copywritera?

U copywritera można zamówić szeroką gamę różnych treści: teksty na strony firmowe, opisy produktów i kategorii do sklepów internetowych, teksty SEO do pozycjonowania w Google, posty do social media (np. wpisy na Facebook lub Instagram), a także tematyczne teksty na blogi oraz obszerne teksty specjalistyczne, wymagające szerokiego researchu. Nasz dział copywriterski jest gotowy na wyzwania – skontaktuj się z nami korzystając z bezpłatnej konsultacji.

Ile kosztuje copywriting?

Cena za copywriting uwarunkowana jest zazwyczaj ilością zzs (znaków ze spacjami), co oznacza, że im dłuższy tekst, tym więcej będzie kosztował. Jednak są odstępstwa od tej zasady, jakimi np.są slogany reklamowe – stworzenie takiego wydawałoby się ‘prostego’ lecz silnie reprezentującego hasła wymaga większego rozeznania oraz kreatywności piszącego (podobnie jak stworzenie logo) co powoduje, że jego cena będzie wyższa. Dowiedz się więcej na ten temat korzystając z bezpłatnej konsultacji.

Czym jest SEO copywriting i czym różni się od „zwykłego” copywritingu?

SEO Copywriting różni się od zwykłego copywritingu tym, że polega on na ścisłym dostosowywaniu treści pod kątem wyszukiwarek internetowych. Proces polega na wzbogacaniu tekstów o zrównoważoną ilość słów kluczowych które odpowiadają witrynie.

Jak długo trwa tworzenie treści?

Logicznym jest, że im dłuższy tekst tym więcej czasu zajmie nam jego napisanie, jednak nie jest to reguła. Tak samo jak w przypadku wymyślania haseł reklamowych – może to zająć od kilku minut do nawet kilku dni, w zależności od weny piszącego.

Czy teksty podlegają poprawkom i czy poprawki są płatne?

Tak, jak najbardziej treści przez nas pisane podlegają poprawkom. Jeśli dostrzeżesz literówkę, nierówność lub podwójną spację – dokonujemy korekty „na nasz koszt”. Jeżeli jednak chcesz np. dodać lub usunąć znaczną partię tekstu, jest to dużo większy nakład pracy, za który doliczana jest dodatkowa opłata.

Chcę zlecić tekst do napisania. Co muszę zrobić?

Przede wszystkim musisz dostarczyć nam informacje o swojej firmie lub o tym, o czym ma być tekst. Jeśli mamy napisać dla Ciebie tekst – musimy dobrze poznać temat. Wszystko też zależy od rodzaju tekstu, jaki mamy dla Ciebie napisać. Nasz dział copywriterski jest gotowy na wyzwania – skontaktuj się z nami korzystając z bezpłatnej konsultacji.

FAQ

Pozycjonowanie

Czym w ogóle jest to pozycjonowanie?

Najprościej rzecz ujmując: jest to proces polepszania pozycji i zwiększenia widoczności Twojej strony w wyszukiwarkach takich jak Google poprzez m.in. optymalizację i modernizację Twojej strony internetowej wzbogacając ją o tzw. teksty SEO.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Koszt pozycjonowania strony jest ustalany indywidualnie pod konkretną stronę internetową. Każda branża jest inna i wymaga innego nakładu pracy dlatego Nasi eksperci przedstawią konkretną ofertę pozycjonowania Twojej strony gdy tylko przeprowadzą rozpoznanie rynku.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie strony internetowej prowadzi do realnych wzrostów sprzedaży czy popularności naszej marki. Zapewnia większy ruch na stronie, zwiększa zaufanie i wiarygodność Twojej firmy oraz pozwala dotrzeć do osób szukających Twoich ofert oraz Twoich produktów.

Od czego zależą efekty pozycjonowania?

Efekty pozycjonowania są zależne od wielu czynników, przede wszystkim naszej konkurencji i to jak silnie wypozycjonowane są ich strony. Algorytmy Google to bardzo zawiłe mechanizmy których wyniki potrafią zaskoczyć mniej doświadczonych pozycjonerów, warto jest dlatego powierzyć pozycjonowanie strony internetowej ekspertom.

Ile trwa pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie strony internetowej to proces którego nie należy przerywać. Po osiągnięciu wymarzonej pozycji w wyszukiwarce możemy zmniejszyć ilość działań, nie możemy natomiast ich zaprzestać gdyż może to przynieść szybki spadek i utratę pozycji.

Jak sprawdzić rezultaty kampanii?

Rezultaty kampanii będziesz mógł sprawdzić w panelu zarządzania kampanią lub najprościej w świecie sprawdzając pozycję naszej strony w google wpisując konkretne frazy pod które jest pozycjonowana nasza strona.

Czym się różnią dobre linki od złych?

Dobre linki, to te umieszczone na zaufanych stronach które nie są tworzone tylko pod kątem wymiany linków. Złe linki są umieszczane często na witrynach zagranicznych które są przeładowane dużą ilością innych odnośników i ich wartość jest mocno obniżona.

Czy warto pozycjonować stronę internetową?

Z roku na rok potencjał flagowych wyszukiwarek internetowych rośnie w siłę przez co jest to wspaniałe źródło potencjalnego ruchu i klientów dla naszej strony. Aby w pełni wykorzystywać możliwości promocji naszej strony, powinniśmy zadbać by znajdowała się ona na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod frazami które nas interesują. Dowiedz się więcej

Jaka jest gwarancja osiągnięcia rezultatów?

Żadna z firm pozycjonerskich nie może dać gwarancji osiągnięcia rezultatów gdyż podejmowane działania przynoszą inne skutki zależnie od wielu czynników. Nasi eksperci dołożą wszelkich starań i starannie wykonają wszystkie czynności, osiągana pozycja na pewno ulegnie poprawie - niemożliwe jest jednak przewidzieć końcowy rezultat.

Na jakie frazy pozycjonować stronę?

Stronę internetową należy pozycjonować na frazy ściśle związane z profilem działalności. Nasi eksperci dobiorą najlepsze słowa kluczowe pod które zoptymalizują Twoją stronę internetową a następnie rozpoczną proces pozycjonowania pod konkretne frazy.

Czy przerwanie pozycjonowania może mieć negatywne skutki?

Niestety, przerwanie pozycjonowania może bardzo szkodliwie wpłynąć na pozycję naszej strony internetowej w wyszukiwarkach. Ważne jest, by dobrze zaplanować i konsekwentnie dążyć do osiągnięcia wymiernych resultatów przy współpracy z profesjonalistami.

Od czego zależą efekty pozycjonowania?

Efekty pozycjonowania są zależne od wielu czynników, przede wszystkim naszej konkurencji i to jak silnie wypozycjonowane są ich strony. Algorytmy google to bardzo zawiłe mechanizmy których wyniki potrafią zaskoczyć mniej doświadczonych pozycjonerów, warto jest dlatego powierzyć pozycjonowanie strony internetowej ekspertom.

Czym jest audyt SEO?

Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań w kierunku pozycjonowania strony zawsze należy przeprowadzić wnikliwy audyt SEO. Przeprowadzimy kompleksową analizę Twojej strony internetowej pod kątem optymalizacji SEO. Na podstawie jej rezultatów zaplanujemy dalsze działania których celem będzie poprawienie pozycji Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google.

Czym jest optymalizacja strony?

Najważniejsze w optymalizacji stron internetowych jest przejrzenie treści opublikowanych w witrynie i ewentualna optymalizacja ich oraz wzbogacenie treści poprzez słowa kluczowe. Ważne jest aby strona zawierała maksymalnie dużo konkretnych treści.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj nam pytanie!