CityLineBus - case study
- projekt logo z księgą znaku i opracowanie keyvisuala
- opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej
- projekt i wdrożenie strony internetowej
Przedstawienie projektu
CityLineBus to przewoźnik, który świadczy usługi przewozu osób w regularnej komunikacji na terenie Polski. Bezpieczeństwo, komfort i wysoka jakość usługi to z pewnością rzeczy, które wyróżniają firmę spośród konkurencji. Skonstruowanie przejrzystej przestrzeni wizualnej dla Pasażerów to najważniejszy element komunikacji marki. Pytanie – jak to zrobić? Zobaczcie jak sobie poradziliśmy.
Jak podeszliśmy do tematu?
Czy możliwym jest skonstruowanie przejrzystej przestrzeni wizualnej dla Pasażerów? Zdecydowanie tak! Kolor zieleni i granatu to sygnał dla psychiki człowieka, że miejsce jest bezpieczne, można w nim odpocząć. Wszystkie materiały reklamowe CityLineBus kojarzą się z bezpieczeństwem, komfortem i wysoką jakością świadczonych usług. Przygotowaliśmy identyfikację wizualną, dzięki której materiały są spójne i eleganckie.
Co zrobiliśmy?
Dla CityLineBus opracowaliśmy logotyp wraz z księgą znaku oraz key visual, oprócz tego stworzona została kopmpleksowa identyfikacja wizualna zawierająca materiały reklamowe, rozkłady jazdy, tabliczki kierunkowe, board card, szablony postów social media, a nawet projekt car wrappingu na autobusy.