Otwarte Mistrzostwa Polski WOPR w KPP - case study
- projekt logo
- projekt i wdrożenie strony internetowej
- opracowanie identyfikacji wizualnej
01
Przedstawienie projektu
do uzupełnienia
02
Jak podeszliśmy do tematu?
do uzupełnienia
03
Co zrobiliśmy?
do uzupełnienia
OPINIA KLIENTA
Co klient powiedział o naszej pracy?
Polecenie agencji dostaliśmy od jednego z naszych ratowników około 3 lata temu, początkowo współpraca ograniczała się do małych projektów, lecz gdy w 2022 roku zorganizowaliśmy Mistrzostwa Polski ratowników wodnych w Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, decyzja o obsłudze graficznej była jedna - ADK Marketing. Przy organizacji imprezy na skalę krajową co chwile pojawiały się jakieś nowe pomysły, a także kilka "pożarów", którym agencja sprostała na najwyższym poziomie. Impreza odniosła sukces, a dużą zasługą było nowoczesne spojrzenie na promocje i reklamę eventu. Również w 2022 podjęliśmy decyzje o stworzeniu nowej strony internetowej dla naszej jednostki - przyświecała nam wizja nowoczesnej i przejrzystej strony, przykuwającej uwagę osób zainteresowanych. Efekt końcowy zaskoczył nas swoją świeżością. Współpraca z agencją jest na najwyższym poziomie i mamy nadzieję, że rok 2023 da nam możliwość tworzenia kolejnych wspólnych projektów.