Kulturalnie w Social Media - case study
- opracowanie okładki książki i zaprojektowanie jej zawartości
Przedstawienie projektu
Książka Ewy Brok "Kulturalnie w Social Media" to podróż przez Savoir Vivre... z komentarzami wprost z LinkedIn. To pierwszy tego typu projekt w Polsce! Ewa Brok to certyfikowana trenerka, mentorka i mówczyni Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej.
Jak podeszliśmy do tematu?
Mimo iż często można odnieść wrażenie, że czasy nienagannych manier minęły, a zasady savoir-vivre to relikt przeszłości, to statystyki pokazują, że stosowanie etykiety jest nadal jednym z najważniejszych wyznaczników profesjonalizmu każdej firmy i jedną z podstawowych kompetencji zawodowych. Wzięliśmy sobie do serca unikatowość idei klientki i zaprojektowaliśmy świat interakcji z Social Media w wersji papierowej.
Co zrobiliśmy?
Stworzyliśmy podręcznik etykiety biznesowej i savoir-vivre, będący hybrydową wersją serwisu LinkedIn w formie klasycznej, papierowej książki z możliwością dołączenia do dyskusji i dzielenia się swoimi obserwacjami dzięki kodom QR umieszczonym przy każdym z artykułów. Każdy temat w tej publikacji wsparty jest wyselekcjonowanymi komentarzami wraz z podpisami i linkami do profili aktywnych użytkowników LinkedIn.