Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS

Kulturalnie w Social Media - case study

Proces powstawania projektów, nie zawsze jest oczywisty. Poprzez poniższe case study (studium przypadku) chcemy pokazać proces tworzenia od kuchni: od briefingu, przez kreację, po realizację aż do finalizacji projektu.

01
adk-krok-1
Przedstawienie projektu

Książka Ewy Brok "Kulturalnie w Social Media" to podróż przez Savoir Vivre... z komentarzami wprost z LinkedIn. To pierwszy tego typu projekt w Polsce! Ewa Brok to certyfikowana trenerka, mentorka i mówczyni Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej.

02
adk-krok-2
Jak podeszliśmy do tematu?

Mimo iż często można odnieść wrażenie, że czasy nienagannych manier minęły, a zasady savoir-vivre to relikt przeszłości, to statystyki pokazują, że stosowanie etykiety jest nadal jednym z najważniejszych wyznaczników profesjonalizmu każdej firmy i jedną z podstawowych kompetencji zawodowych. Wzięliśmy sobie do serca unikatowość idei klientki i zaprojektowaliśmy świat interakcji z Social Media w wersji papierowej.

03
adk-krok-3
Co zrobiliśmy?

Stworzyliśmy podręcznik etykiety biznesowej i savoir-vivre, będący hybrydową wersją serwisu LinkedIn w formie klasycznej, papierowej książki z możliwością dołączenia do dyskusji i dzielenia się swoimi obserwacjami dzięki kodom QR umieszczonym przy każdym z artykułów. Każdy temat w tej publikacji wsparty jest wyselekcjonowanymi komentarzami wraz z podpisami i linkami do profili aktywnych użytkowników LinkedIn.